رضاخانی این رو میشه با یه متریال Standard Surface ساخت. طبق تصویر زیر دو یوتیلیتی aiFacingRatio و aiMultiply رو بهم وصل کنید و در نهایت خروجی aiMultiply رو به Emission Color وصل کنید. متریال بالا نتیجهای مشابه تصویر زیر میده:
بنیامین رضاخانی متریال بالا نتیجهای مشابه تصویر زیر میده: این هاله نور دور مدل را با آرنولد رندر کردید یا فتوشاپیه؟
رضاخانی برای این کار از Out Color یه خروجی دیگه بگیرید و وصل کنید به Opacity که نتیجهی اون رو در تصویر زیر میتونید ببینید: متریال رو از لینک زیر دانلود کنید برای اینکه خودتون هم تست کنید: arnold-holographic-material.zip2kB
رضاخانی فایل رو داخل صحنهی مد نظرتون File > Import کنید سپس پنجرهی Windows > Rendering Editors > Hypershade رو باز کنید حالا در قسمت متریالها روی متریال Import شده کلیک راست ماوس رو نگه دارید و گزینهی Graph Network رو انتخاب کنید.
رضاخانی طبق تصویر زیر در پنجرهی تنظیمات رندر روی دکمهی Add Imager کلیک کنید و یه Lens Effects رو به لیست اضافه کنید سپس با دابل کلیک کردن روی اون میتونید تنظیماتش رو در پنجرهی Attribute Editor تغییر بدید.