نرمالهای منحنی که با خطهای زرد مشخص شدن برای نشون دادن جهت محور عمود بر مدل کاربرد دارن. فرض کنید در مدل هواپیمای تصویر زیر محول Y محور عمود بر مدل باشه حالا وقتی مدل رو به منحنی برای انیمیت نسبت میدیم محور عمود بر مدل یا همون Y با خطهای زرد رنگ روی منحنی همراستا میشه و نتیجه چیزی میشه که در تصویر زیر مشخصه:
با تغییر مقدار گزینهی Global Angle میشه مثلن مدل هواپیما صاف یا برعکس کرد:
این امکان هم هست که به جای تنظیم نرمالها با Global Angle به صورت محلی نرمالها رو تغییر بدید. برای این کار ابتدا یک Vertex رو انتخاب و سپس روی ابزار Rotate کلیک کنید با اینکار یک شکل چکش مانند روی Vertex ظاهر میشه که با چرخوندنش میشه جهت نرمالهای اطراف اون Vertex رو تعیین کرد که یه نمونهش رو در تصویر زیر میتونید ببینید: