برای این کار ابتدا باید لبههای (edges) هر ضلع قسمت خالی رو انتخاب و سپس با دستور Modify > Convert > Polygon Edges to Curve اونها رو به منحنی تبدیل کنید. فقط این که در پنجرهی تنظیمات Poly To Curve Options مقدار گزینهی Degree رو روی Linear قرار بدید.
بعد از انجام شما چهار عدد منحنی خواهید داشت. منحنیها رو انتخاب و پنجرهی تنظیمات دستور Surfaces > Boundary رو باز کنید و طبق تصویر زیر گزینهی Output geometry رو روی Polygons و گزینهی Tessellation method رو روی Control points قرار بدید و Apply کنید.
در نهایت قسمت اصلی مدل و تکهی ساخته شده با دستور Boundary رو انتخاب و دستور Mesh > Combine رو اجرا کنید. برای جوش خوردن Vertex ها هم دستور Edit Mesh > Merge رو اجرا کنید.
مراحل پر کردن قسمت حذف شدهی یک مدل بر اساس انحنای لبههای کناری در مایا کمی وقت گیره ولی اگه این کار رو قراره روی تعداد زیادی مدل انجام بدید در نرمافزار بلندر روش سادهتری وجود داره که استفاده از اون میتونه خیلی کمک کنه.